Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-19, 16:15   #106
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på SoMe?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg skjønner at folk kan se det, men jeg jeg synes det er sosialt klønete å bringe det på banen.

Jeg også ble overrasket over dette til å begynne med - jeg hadde tenkt at folk la igjen en "likes" på helt ... ehe ... ikke-meningsbærende poster. (skjønner godt at mange ikke vil diskutere ting som pels, politikk etc. Jeg elsker jo å diskutere, men FB er generelt en dårlig plattform for tråder, så det gjør det vanskelig å se hva som er svart på hva. Det at man ikke innkluderer sitater gjør at det kan være vanskelig å svare på innlegg med mange momenter. Man er kanskje likegyldig til ett argument, sterk motstander av det andre argumentet og enig i det tredje) Kanskje spesielt på innlegg hvor det er ekstra hyggelig å få likes som feks "Har mistet x, er det noen i y som har sett den?"

Men jeg observerer at mange bare leser uten kommentarer eller likes. Og for meg er det i og for seg "kjent" - har jo hengt på forum og før det irc.

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hva er det slags poster? : sammealder:

Hiver meg i popcornskåla og venter sammen med Tangerine

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat