Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-19, 13:05   #103
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på SoMe?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg irriterer meg over alt som er produsert for å DELES, og at folk er så ukritiske at de deler alt mellom himmel og jord.

Av og til tenker jeg "jaja " når folk sender meg de samme bildene på snap som de legger på egen story, men irritert er vel en kraftig overdrivelse. Det er bare unødvendig at jeg skal se det samme bildet to ganger, SÅ interessant er det jo sjelden. Eller om det legges på facebook i tillegg, så får jeg jo sett det tre ganger. Men det har hendt at jeg har gjort det samme sjøl, hvis jeg har noe Sjikkelig Intresangt å vise frem.

Jeg synes det stort sett er koselig med alt som er egenprodusert. Både bilder, livsbetraktninger og hashtags.

Mens minst halvparten av mine venner ser aldri på storyen. Så jeg må gjøre begge deler, hvis de skal se den. Og oftest er det jo sånn at jeg tar en snap som er ment for noen få, også ble den såpass allmenngyldig at jeg legger den på storyen også.

Men jeg prøver å passe på å unngå å sende dobbelt til dem som alltid ser storyen, altså.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat