Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-19, 10:45   #102
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på SoMe?

Jeg irriterer meg ikke over så mye, men titterne kan godt la være å si "jeg så du var på ferie i blablabla i fjor", og ikke ha lagt igjen en eneste like. Jeg skjønner at folk kan se det, men jeg jeg synes det er sosialt klønete å bringe det på banen.
Jeg tenker at hvis man irriterer seg over noe så er det bare å scrolle videre eller å trykke se mindre av dette.
Jeg har flere innstillinger på hvem som kan se hva i sosiale medier, men noen ganger er jeg lat og lar alle se alt. Stories er noe annet. Der kan man jo bare la være å åpne.

Men skulle jeg ønske at FB viser meg de få statusoppdageringene som vennene mine lager vises, ikke bare reklame og forslag fra FB. Jeg får opp mest ulike nyhetskanaler og butikker og den slags.

På Snap synes jeg det er unødvendig å sende det samme på story som direkte.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat