Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-19, 10:07   #19
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barn: Felles kommunikasjonsplatform

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Ulempen med epost er jo at man må velge å sende svar til bare en eller til alle, om det er noe som krever respons fra mottakerne/gruppen. Jeg blir sur av å få innboksen min full av slike "jeg kommer" osv. eller man har ikke oversikt over hvor man er i prosessen, f.eks. på spørsmål om hvem som kan gjøre hva på et arrangement, eller diskusjoner av ulike slag.

Så..eh, jeg skjønner at folk ikke vil bl tvunget til å registrere seg hist og pist, men samtidig er det avleggs/et slitsomt karaktertrekk å melde seg ut fordi man er sta. Eller kreve at alle de andre skal tilpasse seg deg.

Fordelen med e-post er at avsender kan, eller faktisk BØR, legge mottakere inn i blindkopi og kun de som ev. skal ha tilbakemelding som "svar til" eller som synlige mottakere.

EDIT: Og der så jeg at Sir Limpalot hadde svart noe av det samme.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat