Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-19, 08:24   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn: Felles kommunikasjonsplatform

Jeg er lagleder for et fotballag. Vi har skiftet kommunikasjonsplattform flere ganger i tråd med den teknologiske utviklingen. Nå bruker vi spond til trening- og kampinnkalling samt dugnader og dommeroppdrag. Facebook er en gruppe hvor vi legger ut trivia og deler bilder/videoer. Man klarer seg helt fint uten facebook, men hvis man ikke vil ha Spond så vet jeg ikke helt om det lar seg gjøre å være med.

Kommunikasjon på e-post var forskrekkelig vanskelig for meg som lagleder å holde oversikt. Folk svarte jo slett ikke på de riktige e-postene, og da hadde jeg ingen historikk.

Særlig når som jentene på laget har blitt store (13-16 år), så er det greit med en app hvor de selv kan henge med og som ikke har noe som helst med popularitet/likes å gjøre.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat