Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-19, 22:51   #9
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barn: Felles kommunikasjonsplatform

Jeg er litt i andre enden og skjønner ikke hvorfor det skal være krav om å opprette konto på et nettsamfunn for å få beskjeder, hvor vanskelig kan det være å sende ut ting på epost, liksom?
Har man flere barn som er med på flere aktiviteter ender man fort opp med å måtte ha Facebook, Whatsapp, Teams, Spond og hva har du kjørende på telefonen til enhver tid for å få med seg beskjeder og det er en smule irriterende å måtte følge med på så mange kommunikasjonskanaler.
Ikke at jeg gidder å lage en stor sak av det, så jeg har Teams, Spond, Facebook og Whatsapp kjørende, men jeg synes det er teit og det hjelper ikke akkurat på batteritiden.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat