Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-19, 19:32   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi meg forslag på pubrunde i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hereford Steakhouse gikk vel ikke konk, men flyttet til der New Orleans lå, eller tar jeg helt feil? Men ja, resten har jo ikke godt bra. Synd, for beliggenheten er knallbra.

Var det Hereford som lå der? Jaja, det har vært så mange forskjellige jeg har gått helt i surr. De har nok ikke gått konk som i ekte konkurs alle sammen (det har jeg selvsagt ikke innsikt i), det var mer en figure of speach på at ingen har greid å få det til der og har vært nødt til å gi seg på ene eller andre måten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat