Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-19, 17:44   #30
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi meg forslag på pubrunde i Oslo

Jeg kan melde ifra at vi begynte på Teddys softbar der jeg fortalte historien om stedet. Deretter gikk vi videre til Kråka ser vi spiste litt veldig god snacks og hygget oss. Planen var å gå opp mot Mathallen. Vi hadde ikke bestilt bord ettersom set var flere som var syke så vi ble bare 8. Vi stoppet like så godt på Way Down South på veien og tok deres rett der alle retter var inkludert. Vi fikk et veldig greit bord ute. Barbeque på sitt beste i Norge. Vi fikk med tiden videre til Blå. På veien tilbake stoppet vi på et rosa sted langs Akerselva med karaoke innendørs (vi satt ute).

Nå har keg og en kollega arrangert dette to ganger og det har vært veldig vellykket. Takk foe veldig gode anbefalinger. Nå har ballen fått videre til to andre kollegaer.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat