Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-19, 10:05   #15
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg har faktisk vurdert hudpleier, kanskje ta en måned med litt intensiv hudpleie på hjemmmefronten, og deretter bestille meg en time etter sommerferien. Jeg har litt produkter hjemme som jeg kan finne frem og bruke opp frem til da. Også drikke nok vann hver dag, mulig ta en pause fra Pepsi Max.

Sjekk holdbarheten på kremene om du finner frem noe gammelt. Kremer er ferskvare og er bare holdbare 6-12 måneder etter de er åpnet sånn ca. Du lukter det også om de har stått for lenge.

Og rens og krem morgen og kveld i ansiktet tar ikke lang tid. Tar 1-2 minutter for meg i alle fall ekstra utenom tannpussen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat