Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-19, 21:10   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Jeg har aldri drukket alkohol i dåp (når sant skal sies så har jeg bare vært i en dåp, utenom min egen og min lillesøsters da jeg var tre år), men kunne fint ha gjort det, om det ble servert, og det var det jeg hadde lyst på til det vi skulle spise. Jeg har fått servert, og drukket, alkohol i barnebursdag (greske foreldre ), og i konfirmasjon. Konfirmasjonen var på et serveringssted, og de som ønsket alkohol måtte kjøpe det selv. Husker ikke om jeg kjøpte meg drikke med alkohol, eller om jeg bare drakk av det som stod framme. Skal på konfirmasjon igjen om to uker, samme sted, samme familie, så regner med det er samme system da også. Kjøper meg vel en øl eller et glass vin hvis jeg føler for det, men det er ikke sikkert.

Har også drukket alkohol i alle de andre anledningene på lista. Ikke alltid selvsagt, men av og til.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat