Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-19, 20:56   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Jeg kunne drukket i alle de sammenhengene. Personlig har vi ikke servert alkohol i navnefesten (den foregikk på en leid SFO, så ikke et sted man kunne ha med alkohol. Tror ikke vi hadde servert det ellers heller, uten at det var et voldsomt standpunkt i mot. Jeg ammet og drakk uansett ikke), barnebursdag (men har fått servert, og drukket hos andre. En FPer til og med! ) eller i konfirmasjon (fordi konfirmanten ikke ønsker det). Julaften drikker jeg heller ikke, men det er fordi vertskapet ikke serverer alkohol uten at jeg har gravd noe videre i det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat