Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-19, 23:55   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletrefest i januar - but why?

Jeg har egentlig større problemer med å forstå poenget med all den hyggelige sosialiseringen som skal klemmes inn i dagene før jul, da man har evig nok av andre ting å gjøre. Som julebord med jobben, julegløgg hos naboen, førjulsselskap hos slektninger, julegrøt hos barselgruppa, forestillinger og konserter, og ikke minst alle de evinnelige juleavslutningene av alt mellom himmel og jord. Så skal man liksom prøve å få tid til både julegavehandling, baking, husvask og pynting innimellom dette, i tillegg til at man kanskje har eksamen, eller veldig mye som skulle vært avsluttet på jobb før årets slutt. Hadde vært mye bedre om noe av dette faktisk foregikk i jula. Eller på nyåret. Når folk faktisk har tid til å nyte det.

Men sånn ut over det tror jeg at jeg har hatt ungene med på juletrefest en gang i deres liv. Ikke fordi jeg synes det er så forferdelig, jeg takler det faktisk helt fint, men fordi det ikke har vært aktuelle juletrefester å delta på i nærheten. Ikke at jeg har savnet det heller akkurat. Tror ungene syntes det var gøy den ene gangen. Jeg var ikke spesielt glad i juletrefester selv da jeg var barn, men jeg var sosialt utilpass i slike settinger, og likte heller ikke å gå i bursdag, så jeg teller ikke. Jeg liker jo heller ikke jobbens julebord, og tror nesten jeg foretrekker juletrefest, hvis jeg må velge mellom to onder.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 03-01-19 kl 00:03.
My er ikke aktiv   Svar med sitat