Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-18, 11:47   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 10-årig gutt, hva slags tøy og hvor mye?

Min slanke, aktive snart 11 år gamle gutt har:

- Noen hettegensere (er bare det han bruker til vanlig, han har tre favoritter som han veksler mellom, og hadde egentlig klart seg med bare disse tre, men han har flere),

- En haug med t-skjorter, brukes mest om sommeren, han liker ikke å ha noe under hettegenseren,

- Noen adidasbukser/treningsbukser (to-tre, brukes til hverdags og trening, trenger nye, de har hull og begynner å bli små),

- Et par joggebukser

- For syns skyld, ei bukse som later som den er en mørk, pen dongeribukse, men som egentlig også er en joggebukse, som han stort sett bare bruker i bursdag.

- To pene gensere og et par finere t-skjorter/piquetskjorter, som han bruker til bursdag o.l. sammen med buksa i punktet over,

- Ett sett med ordentlig pentøy (altså dressbukse, skjorte og dressvest), som brukes til jul, 17.mai og konfirmasjonsselskap

- En skuff stappfull med fotballdrakter fra et assortert utvalg klubber og landslag. Brukes til gym og trening, og trøyene av og til også til hverdags.

- Noen sett med ullundertøy som brukes om vinteren.

- Turbukse

- Ullgensere, noen mormorstrikkede og en Ulvang Rav

- Allværsjakke/skalljakke - brukes i dårlig vær

- Klubbjakke fra fotballklubben - brukes stort sett ellers

- Tynn dunjakke

Og nå innser jeg at han egentlig trenger ei jakke til, som ser litt ok ut, til å bruke i andre sammenhenger. Han har hatt ei fin, ensfarget svart, Bergans softshell, arvet etter en fetter, men den tror jeg er for liten nå.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 07-09-18 kl 11:55.
My er ikke aktiv   Svar med sitat