Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-17, 19:15   #28
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg vil tro vi har plass til å ha det hjemme, om det ikke skulle være noe ledig. Jeg bekymrer meg mer over at jeg forhåpentligvis skriver og leverer bacheloroppgave den våren, og har satset på at bestemor tar seg av konfirmasjonsforberedelser.

Bunad er visstnok påbegynt, bestemor broderer bunader, og har to barnebarn som er like gamle, så hun har allerede begynt på en av de. Jeg stusser mer på at hun ikke har spurt oss om jenta ønsker seg den typen bunad, den er veldig typisk for området her, og jenta kunne like gjerne hatt lyst til å ha tilsvarende min.

Ellers er jeg mer på å planlegge talen til min nevø sin konfirmasjon, om 2 år. Han gruer seg allerede.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv