Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-15, 10:51   #19
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil - valgets kval

Jeg har kjøpt e-up.

Men ville i ditt tilfelle (ett barn mer) kanskje seriøst vurdert Golf. Det viser seg at elbilen ofte blir den foretrukne bilen og da kan man raskt spare inn de ekstra kronene ved å kunne bruke den mer.

Men det er du som vet hvor ofte dere er ute og kjører alle mann.

Jeg er knallfornøyd med min e-Up. Tips er å sette seg skikkelig inn i dette hvor du kan lade bilen, og også med en gang skaffe seg ladebrikker fra de aktuelle leverandørene (Fortum og Grønn kontakt om jeg skal gjette) Det koster noen kroner å få ladet den opp innimellom, men det er utrolig greit å ha det tilgjengelig når man får bruk for det.

Jeg hadde kanskje sett en gang til på Leaf. Det er bil med mye plass for pengene. Den er i alle fall penere enn Kia-en synes jeg. Den ser ut som en fryseboks på hjul.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat