Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-14, 15:04   #21
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: E-golf eller Leaf, eller noe annet?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Har du prøvekjørt elbiler før? Det er utrolig deilig å kjøre - rett og slett fordi de er så kjappe. De reagerer raskt, kommer fort opp i fart - jeg har ikke erfaring fra ditt område, men enn så lenge går den kjapt opp alle bakker her i barteby. (Den har ikke superhøy maksfart altså - tror det er 160 eller noe sånn - men det er jo virkelig aldri nødvendig) - Det er ikke slik at den sinker trafikken/mister fart i bakker - den holder koken! (Å, som jeg elsker den bilen, kjenner jeg!)

(billigere å kjøpe dekk til og - enn f.eks bmw som har innmari store hjul - uten at det er avgjørende argument da!)


Okstadbakkene kan vel sammenlignes med den bakken. Men nå har jeg ikke verdens sprekeste bil i dag heller.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat