Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-14, 18:49   #45
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er Nord-Norge om sommeren?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Nå er jeg ikke helt sikker på hvor hytta er, men hvis det er i omtrent det området jeg tror så har jeg jo en kjentmann i hus som kan tipse om steder å gå og ting å gjøre?
G elsker jo somrene nordpå, med masse tid i fjæra og på fisketurer og strandvandring. Og så er det noe helt spesielt med sommer og midnattsol syns jeg da, som ikke er nordfra.

Gyda, jo, du vet hvor det er. Vi har sett på kart før og funnet ut at noen dere kjenner godt kan kaste stein dit mener jeg å huske. Over vannet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er aktiv nå   Svar med sitat