Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-09, 13:27   #7
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Inntrykket mitt er at det i stor grad er de personlige og private tingene som har havnet i bloggene, i alle fall i de lukkede - og da er det ofte ting som folk gjerne ikke ville ha skrevet så mye om i åpent forum uansett. Diskusjonene og meningsutvekslingene og trådene der man ber om råd synes jeg fremdeles for det meste er i forumet.

Jeg er enig med Skilpadda. Jeg synes bloggene er blitt en tilføyelse til forumet, ikke en splittelse.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat