Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-24, 10:12   #18
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.004
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva likte vi i 2023?

Jeg har både lest, sett og hørt mer enn det under, men disse skiller seg ut for meg:
Musikalsk likte jeg i hvert fall Oslo Jazzfestival i august. Spesielt falt jeg for Elephant 9 og for Majken Meet Kompen. Julekonserten til det norske bandet The Frank Sinatra Songbook var en fin innledning på jula. Majken sang på en del av låtene der også, det bor virkelig en entertainer i henne.
Film, der koste jeg meg med Barbie og gjenseing av 2001 A Space Odyssey. Hal er skikkelig creepy. Jeg har sett mer også, men de to skiller seg ut.
TV: Romjula brukte vi til å se gjennom Snøfall 1 og Snøfall 2. Ingen av de hadde vi sett før, unga har flyttet for lenge siden. Begge seriene passet oss midt i blinken.
Litterært må jeg si at Vorkosiganserien fenger, nå er jeg kommet til A Civil Campaign. Takk for tips herfra.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat