Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-19, 21:58   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gluten og melkefri kake til konfimasjon

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Det finnes mange erstatninger for fløte nå. Bl.a har det kommet en ny serie fra Synnøve som heter Gryr og finnes i de fleste dagligvarebutikker. Den kan brukes på pavlova

Ja, fløtealternativer basert på plantefett har eksistert lenge. Jeg er ikke så begeistret for dem. Jeg liker best melkeerstatninger basert på nøtter eller havre. Men det er bare meg altså, jeg er utrolig kresen på fett. Dessverre er fløteerstatninger ofte fullherdet plantefett, og det syns jeg er ganske ekkelt. Samme med vegansk ost. Men vet at mange syns det funker bra!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat