Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-22, 12:14   #45
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.488
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser, gjerne med høy hals

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg kjøpte en sånn trøye på Cubus. Den er nok den mykeste ulltrøya jeg noensinne har hatt! Det er nesten så man ikke kan tro det er ull. Veldig deilig. Jeg kjøpte en størrelse større enn jeg vanligvis bruker fordi jeg ville bruke den som genser. Men jeg opplever at den er veldig kald. Likevel, myk og god, som sagt. Ble bare overrasket over hvor lite varm den er. Jeg synes kanskje også at halsen er i høyeste og trangeste laget, det er litt uvant. Men den finnes jo også uten høy hals.

Ja, jeg synes også den høyhalsede hadde for trang hals. Så når det gjelder høy hals liker jeg bedre den fra Match. Men jeg kjøpte med rund hals, og den var fin. Så at de hadde tilsvarende ullundertøy på Lindex, der har de en type med halvhøy hals som var veldig fin, med ekstra lange ermer med hull til tommel. Samme myke kvalitet. De har også med høy hals, men den var like trang i halsen som Cubus sine.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 14-11-22 kl 12:49.
My er ikke aktiv   Svar med sitat