Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-07, 10:36   #40
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mat uten melk, soya, gluten og egg?

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Men han vil ikke høre på meg, jeg har mast om dette sikkert 10 ganger. Og når jeg snakket med ernæringsfysiologen i dag, syntes hun og at det var rart...

Noen som har tips til hvordan jeg skal få han til å høre på meg??


Jeg måtte grine meg til en biopsi på Lillebror. Da var han to år og hadde kastet opp til han ble innlagt, så da måtte vi bare vente i to måneder.

Jeg fikk veldig god hjelp hos barnelege Gisle Rød, på Strømmen, og på Voksentoppen, Rikshospitalet.

Cøliakiforbundet var også veldig hyggelige da jeg ringte dem, og de insisterte på at jeg ikke skulle sette han på glutenfritt før biopsien.

Hvis ingenting annet fungerer, kan du be om å få en annen lege. Men du må uansett fortsette å gi han gluten fram til biopsien, hvis den skal gi utslag.

Det er ingen private som tar biopsi på barn under fem år, iallefall var det ikke det for to år siden.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat