Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-20, 14:45   #39
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker du best med kjøkkenet ditt?

+ Stikk-kontakter på riktige steder. Krydderhyllene ved siden av koketoppen og det smale hengeskapet med plass til håndklær. Hjørnekjøleskapet! Stor øy der flere kan lage mat sammen og med masse lagringsplass inni. Spisebord på kjøkkenet. Bred koketopp med seks soner.

- Angrer på at jeg ikke fikk meg to komfyrer. Når mikrobølgeovnen tar kvelden blir den byttet ut i en kombiversjon. Det er typisk at etter 12 år er det den eneste av hvitevarene som er "still going strong".

Ellers er jeg like lykkelig over kjøkkenet mitt som da det var nytt for 12 år siden. Men da hadde jeg allerede plukket det ut 9 år før den tid igjen, så da jeg tok ny runde før vi kjøpte det i 2008, hadde jeg ikke funnet noe jeg likte bedre enn kjøkkenet jeg forelsket meg i, i 1999.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat