Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-20, 14:34   #59
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Influencere, netthets og hvor går grensen, egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mannen min er fryktelig naiv og er fast bestemt på at hun har skrevet feil og ment Haakon Magnus. «Noe annet er jo helt utenkelig!» Ja, ja.

Ho fjerna ein setning om at ho stod i kø til han nlri 16 ...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg blir så fascinert av det veldig fabrikerte
utseendet hennes - hun ligner jo overhodet ikke på seg selv mer, hun har klart å lage seg helt generisk-uten-egne-trekk-pen. Det er trist og fascinerende på en gang. Og veldig skremmende at det er DET som er forbildet til ungdom!

Bra at du tar kampen, Pøblis! Jeg har inntrykk av at min egen tenåring har en godt innebygd kritisk sans for dette, men hvem vet. Lurt å ta praten.

Eg synes heilt oppriktig ho ser ut som ei barbiedukke, både i ansiktet og med forholdet mellom rumpe og livvidde.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat