Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-20, 13:56   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste italienske restaurantene i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Amundsen og Nobile i Frognerveien er nedlagt. Tror de fikk en arvtaker i Roald og Umberto i Gamlebyen, men jeg har ikke noe erfaring med det stedet.

Jeg har aldri vært på Roald og Umberto i gamlebyen, men jeg har en italiensk bekjent som skryter voldsomt av den, og mener at det er den beste italienske restauranten som ikke ligger i Italia.

Så egentlig burde jeg jo sette Roald og Umberto på besøkslista. Ungene mine er ganske sure over at vi spiser så lite italiensk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat