Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-15, 20:07   #29
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å starte et svar med "jeg tenker at ...."

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

God kommunikasjon bør være tydlig og klar. Jeg mener derfor at det er viktig å ikke tenke (synse) for mye men heller være klar og tydlig på hva man står for og faktisk mener.

Men det betyr jo ikke det samme. Når jeg tenker noe, mener jeg det ikke så bestemt som når jeg har en klar mening. Jeg tenker det, bare, at slik kan det være. Å mene tilsvarer ikke det jeg vil formidle ved å si/skrive at jeg tenker, og har ingenting med tydelighet å gjøre. At man generelt bør være tydeligere og synse mindre er nå så, men jeg forstår ikke hva det har å gjøre med uttrykket "jeg tenker" å gjøre.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat