Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-18, 10:39   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK-serien "En natt"

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg trodde også de var på ettermiddagen i starten altså. Synes lyset ble feil likevel. Og på 5 min ble det stapp mørkt.

Jada, det var litt inkonsekvent. Men det plagde meg ikke så mye. Mange av scenene er spilt inn på formiddagen, f.eks. så er byscenen på Aku-Aku spilt inni nitiden på morgenen omtrent. Jeg gikk forbi på vei til jobb. Og det er ALDRI så tomt på løkka en ettermiddag. Men jeg tror det nesten måtte bli sånn, om ikke produksjonsbudsjettet skulle sprekke fullstendig. Fjor sommer var jo virkelig en miks av ulike vær og mye regn, så de måtte sikkert bare benytte sjansen når været var greit nok.

(og om sommeren er jo folk ute og har piknik på de rareste tidspunkt i Oslo. Jeg har opplevd å bli tilbudt pølse fra kulegrill satt ut på fortauet i Markveien kl 0415 om morgenen, på vei hjem fra byen. )

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat