Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-08, 21:12   #12
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store Grand Prix-tråden

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vel, vi kan jo begynne med åpningen.
Jeg liker bare ikke det der mennesket som vant i fjor. Og ja; jeg er nok godt påvirket av hennes politiske ståsted og sympatier.

Her er fjorårsvinneren:



Jeg har ikke fulgt med på polistiske synspunkter eller annet fra damen, bortsett fra jeg regner at hun er serbisk nasjonalist, sett i lys av dette bildet? Eller? drømmer hun om Stor-Serbia (sist sett på 1300-tallet).

Min datter mener Romania suger og at de synger surt, har valgt en dårlig sang og jeg er i grunnen veldig enig.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat