Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-23, 09:07   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.906
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søt riesling, til hva?

Takk! Jeg tror kvaliteten er helt ok, sånn i middelsjiktet.

Sorbet høres veldig godt ut, det gjør det. Men jeg er i tvil om hvor mye jeg har overskudd til å kokkelere i dagene som kommer, så jeg hadde håpet jeg kunne bruke den i en eller annen middagsrett. Men jeg skjønner jo at den er søt, altså.

Jeg synes for så vidt den smaker godt, det er ikke det. Men den er veldig søt, og vi ble tatt på senga da vi åpnet den. Mannen må ha lest feil i vinhyllen, for det er en skala fra trocken til edelsüss på baksiden av flasken, og det er markert nesten i feil ende.

Jeg kunne nok kost meg med den på terrassen (vel, glem det med terrasse, det er jo november ute ), men jeg er generelt ikke en dessertvintype. Må i tilfelle være i små mengder.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat