Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-17, 15:35   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppfordret til å stemme ved stortingsvalget?

De fleste jeg kjenner (inkludert mannen og mine foreldre) har allerede stemt, og jeg kjenner ingen potensielle sofavelgere. FB-feeden min, instagram, twitter, avisene, til og med google-forsida(!) og alle andre medier er allerede så fulle av oppfordringer til å stemme, så jeg tror ikke enda en melding fra meg også vil påvirke noen til noe som helst. Så nei.

Men om jeg hører noen i løpet av dagen som sier at de ikke er sikre på om de skal gidde (noe jeg tviler på kommer til å skje), så kommer jeg selvsagt til å oppfordre dem, og si hvorfor jeg mener det er veldig viktig.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat