Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-17, 19:51   #9
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nå blir noen sikkert sinte på meg, men jeg lar meg provosere av at så mange høyt utdannede damer, fortrinnsvis ansatt i det offentlige, insisterer på å stemme SV og dermed indirekte framstiller seg selv som mer godhjertede og omtenksomme enn andre Jeg tror ikke en døyt på at disse bryr seg mer om fattige og flyktnigner enn f.eks jeg gjør. Tvert imot. Altfor ofte er det snakk om det jeg i mitt stille sinn (og på internett, åpenbart :dukker: ) kaller "kjenne etter-damer" som minst en gang i livet har vært borte fra jobb med diagnoser som ikke var oppfunnet da f.eks sykelønnsordningen trådte i kraft. Jeg tror også disse er seg selv nærmest, og ikke ønsker å ta regningen selv hvis de trenger en time out igjen neste år, ergo må man stemme SV for å sikre seg. At de i samme slengen framstår som Godheten selv, blir bare en bonus.

Næ, som den godheten selv jeg er så er blir jeg ikke særlig sint. Jeg bare rister litt på hodet så de store dinglende ørepyntene mine flagrer likt mine flagrende gevanter. Så himler jeg litt med øynene og Tenker Mitt om deg.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat