Sv: Bøker lest i 2022
Januar
1. Pam Jenoff - Jenta med blå stjerne.
2. Tove Alsterdal - Rotvelte.
3. Jojo Moyes - Når hvalene synger.
4. Abdulrazak Gurnah - Ved sjøen.
5. Mattis Øybø - Den siste overlevende er død.
6. Camilla Grebe - Skyggejegeren.
7. Minna Rytisalo - Lempi.
8. Simon Stranger 304 dager.
9. Susan Meissner - Hemmeligheter fra et levd liv
10. Kathryn Hughes - Nøkkelen.
11. Hans Olav Lahlum - Sneen var ren.
12. Laila Brenden - Toner fra en stille skog.
13. Samuel Bjørk - Ulven.
14. Ebba Schjølberg Eiring - Alt er ok.
15. Siri Østli - Adventskalenderen.
Februar
16. Alexander Kielland Krag - Litt redd bare.
17. Alice Walker - Purpurfarget.
18. Stefan Ahnhem - Den siste spikeren.
19. Holly Miller - Synet av deg.
20. Nora Ikstena - Morsmelk.
21. M.J.Arlidge - I skogens mørke.
Mars
22. Thomas Enger - Galgens bok.
23. Kristin Harmel - Boken med glemte navn.
24. Liza Marklund - Polarsirkelen.
25. Dinah Jefferies - Grevinnen fra Toscana.
26. Muna Shehadi - Olivias hemmelighet.
27. Ella Carey - Juvelen av New York.
28. Romy Hausmann - Marta sover.
29. Kristin Harmel - Når vi møtes igjen.
__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
Sist redigert av trøtt : 01-04-22 kl 10:15.
|