Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-22, 10:49   #40
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har bedre erfaringer med slalåmhjelm enn skøytehjelm for de små. Mer komfortable, og det gjør ikke noe om de er litt varme, for småtassene.

Ja, jeg ser mye rart av sykkelhjelmer som sitter på skrå eller langt bak i nakken utenpå tykke luer med dusk o.l., og ikke har noen som helst funksjon når det gjelder beskyttelse. Men hvis man sikrer tynn lue og at hjelmen sitter skikkelig, så er det bedre med sykkelhjelm enn ingen hjelm, hvis det blir problematisk å skulle kjøpe inn flere ulike hjelmer. Men synes også det er bedre med slalåmhjelm til de små, de nyere hjelmene er ikke så tunge og varme som de var før, synes jeg. Eldste drev med hopp på starten av barneskolen, da brukte hun hopphjelmen på skøyter.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat