Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-20, 20:06   #696
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Når mannen min er delvis enig med henne og vi satte regelen sist ved sønnens konfirmasjon for å slippe hele «kravet hennes, så blir det vanskelig. Hun vil at vi ber onkel og tante med partner på sin side av familien, men jeg mener da at vi også må be onkler og tanter på svigerfars side og da blir det totalt 8 ekstra gjester derfra. Jeg ønsker egentlig å be min fetter og kone med to barn ( evnt uten to barn)fordi de ba oss til konfirmasjon og en nær venninne med datteren som jeg og konfirmanten også har vært i konfirmasjonen til. Og har et nært forhold til. Da blir det å plusse på 6 til. Min mann synes det er urettferdig ovenfor svigermor hvis jeg får mine ekstra og det kan han vel ha rett i. Utover at jeg er drittlei av svigermors innblanding, manipulasjon av gubben og andre og i trass nekter henne dette. Jadda.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv