Tråd: Valget 2019
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-19, 00:37   #66
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valget 2019

Jeg er helt enig i at det burde komme tunnel Pøblis, det er virkelig uholdbart p bli en kasteball på den måten dere har blitt. Men jeg er uenig i at det er Oslos skyld alene at arbeidet har blitt utsatt. At Oslo ønsket å endre størrelsen på veien syns jeg virkelig de er i sin fulle rett til. Det handler ikke om å bare bry seg om miljø innenfor bygrensa slik du utrykket det, men å ta ansvar for miljø innenfor bygrensa, det er tross alt det som er jobben deres.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat