Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-13, 15:56   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan få kjøttboller saftige og ikke så kompakte?

Ah, takk for tips! Nå er det lenge siden jeg lagde kjøttkaker, men da husker jeg jeg spedde med skummet melk Og de ble jo aldri tørre nei, når jeg tenker meg om. Funker griljermel like godt som smuldret loff, Myria? Det høres smart ut å steke dem ferdig i ovnen ja. Hvor lenge steker du dem der?

Farris skal jeg også notere meg, Filifjonka, men idag har jeg kun med smak av granateple

Er det uproblematisk å bruke egg og melk i mat til en 8 mnds gammel baby? Da tenker jeg selvsagt på varmebehandlede produkter som i dette tilfellet kjøttboller. Husker jo jeg lagde fiskeboller i hvit saus til de to eldste her da de var små (antakelig mindre enn 8 mnd...), men føler at noen av rådene har endret seg (som f.eks. bruk av smør)...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat