Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-20, 19:42   #82
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Rett og slett for at treningsbukse ikke er noe han får gå med overalt.

Nei, det får ikke min heller, men her holder det med bare ei bukse av annen type, og det trenger ikke være jeans. De aller, aller fleste steder glir han rett inn blant flertallet på sin alder med treningsbukser, så det er sjelden jeg krever at han skal ha på noe annet. Så den ene chinosen han har brukes sjelden, stort sett bare i bursdag o.l. Jeg legger meg i det hele tatt lite borti hva ungene/ungdommene mine kler seg i til hverdags, når vi ikke skal noe spesielt. De kler seg stort sett identisk med sine venner.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat