Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 23:38   #121
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Jeg lagde en utfordring til meg selv for noen år siden om å lage all mat fra bunnen av, og det gjør jeg også, godt hjulpet av internett og flinke matfolk på nett. Det første jeg gjorde på FP var å raide oppskriftsforumet.

Unntakene er Toro tomatsuppe en gang i året, for det må vi ha til pannekakene. Jeg lager tacosaus/salsa til tex-mex selv, men jeg baker ikke tortillas, der går grensen. Jeg baker ikke brød heller. Dessuten hender det en sjelden gang at vi har ferdigpizza, men det er kanskje mer helfabrikata? Hva andre spiser legger jeg meg ikke borti, og får jeg Toro servert et sted (for eksmepel hos foreldrene mine) spiser jeg og koser meg og er kjempetakknemlig for at jeg har sluppet å lage maten selv. Jeg hadde nok stusset litt over å få halvfabrikata hvis jeg var bedt bort på middag en lørdag, men som sagt, jeg spiser alt jeg får, jeg, og jeg har full forståelse for at ikke alle prioriterer mat like høyt som jeg kan gjøre noen ganger. Jeg må likevel tilstå at jeg har en liten, indre matsnobb som helst kommer frem på restaurant, der min favorittsyssel er å dissekrere og kritisere og generelt snakke om maten gjennom hele måltidet.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat