Tråd: Mopedbil
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-19, 09:30   #33
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.885
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mopedbil

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Her blir det lettsykkel lappen på 15-åringen. Hun driver å øvelseskjører nå. Jeg vil hun skal kunne følge trafikken i både 50, 60 og 70 soner. Så får hun heller holde seg unna motorvei. 80 sone på landevei også er en stor fordel å holde farta der det er mulig. Mopedbiler blir jeg mer irritert på enn mopeder av en eller annen grunn. Vet ikke hvorfor. Kjører flere i 80 sone jeg kjører hjem fra jobb, og det er mye møtende trafikk så nesten umulig å komme forbi.

Vi overveier det samme her. Jeg vil ikke at hun skal kjøre på motorveien, så da tror jeg helst det er 50 og 60 soner som er aktuelt. Egentlig ønsker jeg helst at hun skal holde seg til bussen, men jeg ser jo at det blir mye venting og henting. Bussene går uheldigvis ikke forbi oss så ofte.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat