Tråd: Mopedbil
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-19, 10:25   #32
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mopedbil

Her blir det lettsykkel lappen på 15-åringen. Hun driver å øvelseskjører nå. Jeg vil hun skal kunne følge trafikken i både 50, 60 og 70 soner. Så får hun heller holde seg unna motorvei. 80 sone på landevei også er en stor fordel å holde farta der det er mulig. Mopedbiler blir jeg mer irritert på enn mopeder av en eller annen grunn. Vet ikke hvorfor. Kjører flere i 80 sone jeg kjører hjem fra jobb, og det er mye møtende trafikk så nesten umulig å komme forbi.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat