Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-17, 20:55   #69
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg kjenner jeg er veldig spent på valgdeltagelsen ved dette valget. Jeg er redd for at mange velger å ikke stemme fordi de er usikkre/ikke føler de har oversikt/er oppgitt/ikke enig med noen/ikke liker vennene deres osv.

Det er jeg også, og med tanke på at vi har et demokrati her i landet, som andre nasjoner bare kan drømme om - er det en skam at ikke alle kommer seg til valgurnene. Folk dør for retten til å velge ledelse i andre land, og her er folk mer opptatt av om butikkene selger ØL på valgdagen

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat