Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-22, 17:18   #42
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.448
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skyting i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Dette er så vondt og trist og jeg er skikkelig lei meg - og LEI! Jeg synes det har vært så mye slem retorikk mot pride og særlig mot transfolk nå opp mot pride, og er opprørt over at folk bruker ytringsfriheten sin til å fordømme og spre dritt. Jeg er så lei av å lese om folk som føler at det blir for mye pride, som hevder at unger må skånes for pride og som ikke klarer å se lengre enn sin egen fordomsfulle nesetipp. Ja, for jeg tror at ord har noe å si. Hva fanken er folk så redde for? Å bli skeive hvis det blir for mye pride, liksom?
Sorry hvis dette er usammenhengende, men jeg er så lei meg og trist og DRIT FORBANNA!

En kollega var på London pub i natt. Hen utførte førstehjelp på skuddoffer.

Det som har skjedd i Oslo er helt forferdelig og er et angrep på oss alle.

Selv om det er litt på siden til temaet i denne tråden, vil jeg likevel bare komme med en kommentar til innlegget ditt: At folk mener det er nok Pride eller ikke ønsker at barna skal gå i Pride/«utsettes for» Pride parade mv behøver på ingen måte bety at de ikke støtter skeives rettigheter og ikke aksepterer de fullt ut.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat