Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-18, 17:11   #49
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.778
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: På tide å bli voksen: jeg trenger en ekte duk

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

De setter jo gjerne sammen bord, det gjør ikke jeg. Og det krever at jeg har flere like duker. Det er waste of space og uøkonomisk, når jeg kan greie meg med en stor som brettes når den brukes på mindre bord.

Fordelen med feks to mindre duker er at blir det en flekk på den ene trenger man bare vaske den, og en lenger duk er mer ubåndterlig ved stryking/ rulling. Som damaskduker m.v. krever. Sånn sett er nok to mindre duker mer økonomisk en en stor, litt avhengig av hvordan man tenker. Leverer man duken på vaskeri og de tar betalt pr stk, er kanskje én lang mer økonomisk.

Når det er sagt, GJ har vel noen forhandlere i Norge, bl.a. Illums boligvarehus i Oslo, og for en del år siden mener jeg de også hadde noen reisende forhandlere (nå kaller vi det vel pop-up-store ). Så ville tro det var noen muligheter for å «kjenne på» i Norge. Den geometriske AJ-duken så jeg plutselig hos noen kjente, men det viste seg å være en teflonduk-kopi fra Jysk

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat