Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-18, 18:24   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.390
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide å bli voksen: jeg trenger en ekte duk

Jeg har to store ekte duker som jeg elsker, som begge først og fremst har affeksjonsverdi, jeg har fått begge i gave.

Den ene er i klassisk naturfarget lindamask, som min svigerfar kjøpte på reise i Russland (visstnok kjøpt på et marked på grensa til Finland). Den er aldeles nydelig, og absolutt ikke lett å stryke. Men jeg er ikke alltid like nøye på at det skal være perfekt, lin har sin sjarm ved å være et levende materiale.

Så har jeg en som er i terracottafarget bomull med tradisjonelt trykk etter gammelt mønster, som jeg også har fått i gave. Ikke like lett å pynte bordet og matche med servise etc, men jeg synes den er fantastisk, og lager ofte crazy fargefest når jeg bruker denne.

Jeg har også en teflonduk som er veldig fin, litt "grovt" vevd, i naturhvit. Den hadde blitt mye mer brukt om den hadde dekket hele bordet, noe den dessverre ikke gjør.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-12-21 kl 22:39.
My er ikke aktiv   Svar med sitat