Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-19, 19:52   #30
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor strevsomt er det å ha katt?

Veldig mye kos og veldig lite jobb. Han får jo mat og vann og slippes inn og ut, og jeg er ute og leter etter ham hvis han ikke dukker opp når jeg forventer det. Men jeg føler ikke at det er jobb, bare omsorg.

Han koster oss en del penger i kattepensjonat i ferier. I helger er han gjerne hjemme alene og så får vi en av naboene til å slippe ham ut søndag morgen. Vår har kattedo inne, men han vil heller gå på do ute.

Jeg hadde nok ikke laget innekatt av en tilfeldig kattunge, så hvis det er eneste mulighet så hadde jeg enten prøvd å få omplassert en voksen innekatt eller lett etter en rase som trives inne.

Katten vår fikk få ut litt da han var rundt 6 måneder, men gikk seg bort og måtte derfor holde inne til han var et år og retningssansen var på plass. Det var et pes, han satt og hylte ved døra hele dagen og prøvde å rømme når noen gikk inn eller ut. Så nei, jeg tror ikke alle katter egner seg som innekatter.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat