Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-19, 18:30   #29
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor strevsomt er det å ha katt?

Det er veldig koselig å ha katt. Tror nok jeg hadde valgt en katterase som helst skal være inne hvis jeg ikke kunne hatt utekatt.
Vi valgte to pusesøstre for 17 år siden, håpet var jo at de skulle ha glede av hverandre, noe de aldri hadde. De brydde seg ikke om hverandre i det hele tatt. Da den ene pusen vår forsvant for noen år siden, merket vi derfor heller ikke noe på den gjenværende. Men da vi skaffet oss en kattunge, likte hun det absolutt ikke.
Så det er ikke alltid to katter har glede av hverandre altså. Nå har gamlepus flyttet ut sammen med Storesøs og vi har bare nykatten i hus. Det holder i massevis for det er en katt med stor personlighet som elsker menneskene sine men som ikke kan fordra andre katter. Det er en Main Coon og det er en fantastisk katterase, men jeg tør ikke anbefale den som innekatt. De blir ganske digre og vår katt trenger ihvertfall virkelig å komme seg ut og bølle litt i skogen, hadde vært altfor voldsomt å holde ham inne.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat