Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-19, 10:05   #58
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på SoMe?

Opprinnelig lagt inn av Frk_Fryd, her.

Jeg har sluttet å godta venneforespørsler på Insta når jeg ser at vedkommede følger et lass med folk, men ikke har et eneste innlegg selv.

Dette gjelder jo de aller fleste av vennene til tenåringen min. Det er slik de bruker insta. Legger ut et bilde (fortrinnsvis en selfie), får en haug med tilbakemeldinger, fjerner det etter en stund, når tilbakemeldingene har sluttet å komme, og har stort sett ingenting liggende der. Og de følger et lass med folk. Mye av det de følger er selvsagt venner, men også brukere med makeuptips, influensere, søte valper, jodel, morsomme fails og alt mellom himmel og jord. Det betyr ikke at de snoker på folk uten å legge ut noe selv.

Jeg følger dem likevel, og lar dem følge meg, særlig hvis jeg får forespørsel fra dem, fordi jeg synes det er viktig å ha en viss oversikt over hva som opptar dem i aldersgruppen, og hva som beveger seg der omkring. Nå foregår selvsagt ikke en brøkdel engang av kommunikasjonen der, men det er likevel utrolig hva man kan lese ut av hva slags bilder som legges ut, og hvilke tilbakemeldinger de får. Det er et studium i seg selv.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-08-19 kl 10:34.
My er ikke aktiv   Svar med sitat