Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-19, 09:44   #49
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.531
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på SoMe?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Hjelp. Jeg irriterer meg mest over folk som irriterer seg tror jeg. Eller nei. Sånne som aldri poster noe selv, bare irriterer seg over hva andre poster. som Polyanna så poster jeg sikkert irriterende ting, men kjenner at det gir jeg en blank f i. Det er jo dønn umulig å poste noe som helst om man skal ta hensyn til alle issues.

At jeg irriterer meg over noe betyr ikke at jeg mener folk må slutte med det. Jeg holder det stort sett for meg selv, siden det er jeg som eier problemet, bortsett fra når jeg svarer i en tråd som spør om akkurat det. Det er forskjell på å fortelle hva man irriterer seg over i en tråd som handler om hva man irriterer seg over, og å mene at folk skal ta hensyn til alle slike issues.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-08-19 kl 09:52.
My er ikke aktiv   Svar med sitat