Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-19, 10:43   #46
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på SoMe?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Hjelp. Jeg irriterer meg mest over folk som irriterer seg tror jeg. Eller nei. Sånne som aldri poster noe selv, bare irriterer seg over hva andre poster. som Polyanna så poster jeg sikkert irriterende ting, men kjenner at det gir jeg en blank f i. Det er jo dønn umulig å poste noe som helst om man skal ta hensyn til alle issues.



Og hashtagger har jo en funksjon (utover å irritere FPere). Jeg bruker dem i hvert fall til å finne bilder andre har tatt. Om det da er #strikkedilla, #frimerkererlivet, #endagutentreningerendagutenmening eller #liveterbestute kommer jo an på hva som er mest vanlig på Insta innen det 'temaet'. For ordens skyld: Det er bare én av disse som er naturlig for meg å bruke. Men jeg kan glede meg over både strikkeskryt, han jeg kjenner som kan løpe 7 mil på en dag og andre ting som ikke er en del av mitt liv. Til og med om det er skrevet på dialekt.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat