Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-19, 01:18   #39
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Løvetann - nå trengs det gift!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jepp, fisk og amfibier eller hva det var, fikk jeg med meg. Ikke fugl og insekter, har jeg funnet noe sted. Ingen fisker her.

Den giften høres helt ufarlig ut. Fullstendig ufarlig. Slett ikke noe å bekymre seg for:

Sitat:

Bruk vernehansker av nitril, øyevern, overtrekksdress og støvler ved håndtering og bruk av preparatet. Ved langvarig sprøyting og når det er fare for innånding og sprøytetåke, skal overtrekks dress og halvmaske med kombinasjonsfilter A1/P2 brukes. Får mann stoffet i øynene, skyll straks grundig med store mengder vann og kontakt lege eller Giftinformasjonen tlf. 22 59 13 00. Søl av preparatet på hud må straks skylles eller vaskes av. Klær tilsølt med preparatet må fjernes straks. Vask hender og ansikt når arbeidet er ferdig eller avbrytes. Vask klærne når arbeidet er ferdig.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat